
Manisa Büyükşehir’den aşure ikramı: İlk duraklar Soma ve Akhisar
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini kentin dört bir yanına taşımak amacıyla başlattığı aşure ikramlarının ilk durakları Soma ve Akhisar oldu. Kazanlarda hazırlanan aşureler, dualar eşliğinde vatandaşlara dağıtıldı.
Aşure ikramları Soma ve Akhisar’da başladı
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen aşure ikramı programı, Soma ve Akhisar ilçelerinde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Soma’daki etkinliğe sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Akhisar’da ise Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikramında bulundu. Etkinliklerde paylaşma ve dayanışma duyguları ön plana çıkarken, sıcak ve samimi görüntüler oluştu.
Başkan Dutlulu’dan birlik beraberlik vurgusu
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini Manisa’nın tüm ilçelerine ulaştırmaktan mutluluk duyduklarını belirtti. Dutlulu, “Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi birlik ve beraberliğimizin en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar'da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek.” ifadelerini kullandı.
Aşure ikramları hangi ilçelerde devam edecek?
Büyükşehir Belediyesi’nin aşure ikramları, belirlenen takvim doğrultusunda Turgutlu, Alaşehir, Salihli ve Manisa merkezde farklı noktalarda vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Bu etkinlikler, Muharrem ayı boyunca devam edecek ve kentin dört bir yanında birlik beraberlik mesajları verilecek.
Yazar
Manisa siyaseti ve yerel yönetimlerin deneyimli kalemi. 15 yılı aşkın muhabirlik geçmişiyle belediye haberlerini ve şehir politikalarını yakından takip ediyor. Şehzadeler doğumlu, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Kamu Yönetimi mezunu.
Sıkça Sorulan Sorular
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin aşure ikramları hangi ilçelerde yapıldı?+
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği aşure ikramlarının ilk durakları Soma ve Akhisar oldu. Program kapsamında aşureler dualar eşliğinde vatandaşlara dağıtıldı.
Aşure ikramlarına kimler katıldı?+
Soma’daki etkinliğe sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Akhisar’daki programda ise Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de vatandaşlarla bir araya geldi.
Aşure ikramları başka hangi ilçelerde devam edecek?+
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin aşure ikramları, belirlenen takvim doğrultusunda Turgutlu, Alaşehir, Salihli ve Manisa merkezde farklı noktalarda vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek.