
Manisa Büyükşehir’den aşure ikramı: İlk durak Soma ve Akhisar
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini kentin dört bir yanına taşımak amacıyla başlattığı aşure ikramlarının ilk durakları Soma ve Akhisar oldu. Dualar eşliğinde kazanlarda hazırlanan aşureler, sivil toplum kuruluşları ve vatandaşların katılımıyla dağıtıldı.
Aşure ikramları Soma ve Akhisar’da başladı
Soma’daki programa sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Akhisar’daki etkinlikte ise Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de vatandaşlarla bir araya geldi. Paylaşma ve dayanışma duygularının ön plana çıktığı etkinliklerde sıcak ve samimi görüntüler oluştu.
Başkan Dutlulu’dan birlik mesajı
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini Manisa'nın tüm ilçelerine ulaştırmaktan mutluluk duyduklarını belirterek, "Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi birlik ve beraberliğimizin en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar'da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek." dedi.
Aşure ikramları hangi ilçelerde devam edecek?
Büyükşehir Belediyesi'nin aşure ikramları, belirlenen takvim doğrultusunda Turgutlu, Alaşehir, Salihli ve Manisa merkezde farklı noktalarda vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Bu etkinlikler, Manisa’da yaşayan herkesin birlik ve beraberlik duygularını pekiştirmeyi hedefliyor.
Yazar
Manisa adliye ve emniyet kaynaklarının deneyimli ismi. 12 yıldır asayiş ve adliye muhabirliği yapıyor. Salihli kökenli, güncel olayları ilk elden aktarıyor.
Sıkça Sorulan Sorular
Manisa’da aşure ikramları hangi ilçelerde yapılacak?+
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin aşure ikramları Soma ve Akhisar’ın ardından Turgutlu, Alaşehir, Salihli ve Manisa merkezde farklı noktalarda devam edecek. Program takvimi belediye tarafından duyurulacak.
Aşure ikramlarına kimler katılabiliyor?+
Etkinlikler herkese açık. Soma ve Akhisar’daki programlara sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Başkan Dutlulu, tüm hemşehrilerini bu bereketi paylaşmaya davet etti.
Başkan Dutlulu aşure ikramlarıyla ilgili ne söyledi?+
Başkan Dutlulu, aşurenin birlik ve beraberliğin en güzel simgelerinden biri olduğunu vurgulayarak, Soma ve Akhisar’da bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirtti. İkramların önümüzdeki günlerde diğer ilçelerde de süreceğini açıkladı.